Niaou niarrrrr

Τετάρτη, Μαΐου 28, 2008

Γυρισα...

Βγήκα σήμερα απο το νοσοκομείο.Η εγχειριση απο 2 ώρες κράτησε 5μιση , λογώ πολλών επιπλοκών.Ευτυχώς όλα καλα , αν και τώρα απο μαστούρα ,άλλο τίποτα!!

Δεν ακουω ακόμα γιατι δεν μου βγάλανε τα ραμματα , αν και φοράω την εξωτερική μονάδα.Πονάω αρκετα ακομα αλλα υπομονη..

Εχω βαρεθεί τα φάρμακαααααα!!

Απο επιπλοκές ειχα αιμορραγία στην εγχείριση , κ επιπλέον επειδή ειμαι κληρονομικά υποτασικη και το ξεχάσανε οι γιατροι , κάνανε πατάτα και μου δώσανε φάρμακα που δεν έκανε. Συν κατι αλλα μικροπροβληματάκια.

Με λύσανε τα χοντρά τη δευτέρα , και τώρα ειμαι με μια απλή γάζα και χειρουργική μάσκα στο αριστερο αυτί μεχρι την δευτέρα που μας έρχεται..

Πεθύμησα το σπιτάκι μου...

2 Comments:

  • At 3:28 μ.μ., Blogger Nenyaki : ) said…

    Περαστικούλια γατούλα :)

     
  • At 5:19 μ.μ., Blogger maria said…

    γειά σου μικρή μου.
    πολύ ενδιαφέροντα τα μπλογκ σου
    μακάρι να συνεχίσεις έτσι.
    πως σου φαίνεται το κοχλιακό?
    αξίζει περισσότερα από τα ακουστικά?
    έβαλα πριν ένα χρόνο ακουστικό στο δεξί και το αριστερό μάλλον για κοχλιακό οδεύει..
    απλά περιμένω τις εξελίξεις της επιστήμης μήπως και αν και άμα..

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home