Niaou niarrrrr

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 05, 2007

Χάθηκα...

Έχω χαθει , ειναι η αλήθεια...

Τελικα στην εκθεση AutoExpo δεν πήγα περσι , και δεν ξέρω αν θα πάω φέτος.

Εχω να γράψω απο τον Μαιο...χμμμ τι έγινε απο τοτε?

Α ναι..Χωρισα τον Αυγουστο , παραμονή της Παναγίας..Ναι , καλα ακουσατε , χωρισα , ύστερα απο 6 μηνες λογοδοσμένοι , υστερα απο δυο χρόνια συγκατοικησης και 3μιση χρόνια δεσμου...
Όσο να 'ναι , πονάει , αλλα το ξεπέρασα. Ηταν ομως απο τους λόγους που δεν έγραφα.

Με το τει τα ίδια χάλια , τρέχω να σώσω όσα δεν σώζονται.Πολύ τρέξιμο.

Ενα άλλο νέο ειναι οτι αποφάσισα να βάλω κοχλιακό εμφύτευμα.
Εκανα όλο το πακέτο των προκαταρτικών εξετάσεων και έτρεχα τον τελευταιο μήνα να τα κάνω όλα. την Δευτέρα πήρα εξιτήριο απο το ΑΧΕΠΑ και απο τότε περιμένω την εγκριση των γιατρών για να το προωθήσω το αιτημα στο ΚΕΣΥ ... Τα ταμειά δεν πληρώνουν για το κοχλιακο , τα πληρώνει το Υπουργειο Υγειας στα ταμεια...ναι ναι καλά διαβάσατε...

Εδώ ειναι το εμφύτευμα που θα βάλω μεχρι στιγμής. Ισως αλλάξω γνώμη στο μεταξύ.
Έχει 4 συσκευές για κοχλιακο εμφύτευμα και εγώ έβαλα παραδειγματικα την σελίδα αυτου που υποστηρίζει το ΑΧΕΠΑ.

Πως και το αποφάσισα θα αναρωτήθειτε μερικοι.Δεν το αποφάσιζα νωρίτερα γιατι ένιωθα καλά με το ακουστικό μου.
Όμως σε μια συνάντηση με τον τεχνικό μου για το ετησιο σέρβις , του ζήτησα να το βάλει πιο δυνατα γιατι , παλι ενιωθα μια πτώση. Μου λεει το έχεις δέκα χρονια αυτο το συγκεκριμενο, σκέψου την αλλαγή του καλύτερα.
Ενώ το συζητουσα με μια φίλη μου απο το MSN που έχει κανει κοχλιακο εμφύτευμα , ειπα να το ψάξω και εγώ , με λίγη ώθηση απο αυτήν..Γιατι ειναι απολυτα ευχαριστημένη , ενώ μεχρι τώρα ακουγα μονο την αρνητική πλευρά.
Είπα λοιπόν να το παλέψω όσο πάει , κ αν τελικα δεν εγκριθώ καταλληλη για εμφύτευμα , να προβώ τότε στην αγορά ακουστικου.
Ο ακοολόγος Κυριαφίνης που θα αναλάβει την επέμβαση μαζι με τον ΩΡΛ Δανιηλιδη , ειπαν πάντως οτι έχω πολυ καλες πιθανότητες.
Βεβαια μεχρι την εγκριση απο το συμβουλιο του νοσοκομειου έχω δυο εβδομάδες , μπορει και παραπάνω λογώ απεργιών.
Και μετά θα πρέπει να το εγκρινει το ιδιο το ΚΕΣΥ , το οποιο παιρνει πεντε με έξι μήνες.Μετά θα αναλάβει το ταμειο μου το οικονομικο θέμα , νοσήλεια κλπ και το ΚΕΣΥ θα δώσει τα λεφτα στο ταμειο μου για την επέμβαση η οποια στοιχίζει απο 30,000 μέχρι 35,000 ευρώ.
Μου έχουν βγει τα μάτια να το ψάχνω συνέχεια , και βρηκα τον σύλλογο Βαρηκόων ατόμων με Κοχλιακό Εμφύτευμα όπως και το φόρουμ Αναπηρία Τώρα , όπου έχουμε μαζευτει καποια άτομα και το συζητάμε.είναι όλες οι πλευρές , απο τους υπεραισιοδοξους , εως τους σκεπτικιστές.
Με επικοινωνία με τον σύλλογο πάντως , με βοηθησαν παρα πολυ , και ήταν πολυ κατατοπιστικοι.Ανταλασσουμε καθημερινά e-mails και προσπαθώ να καταλάβω όλη την διαδικασία.
Τόσο οι γονεις μου , όσο και συγγενεις/φιλοι , όσοι τουλάχιστον το ξέρουν , με υποστηρίζουν και θέλουν να με βοηθησουν.
Το θέμα δεν ειναι η επεμβαση δυστυχώς , ειναι η αποκατάσταση...Θα γράψω για την αποκατάσταση περισσότερα σε άλλο ποστ.

Πολλά φιλιά.

3 Comments:

  • At 3:37 μ.μ., Blogger ka8y said…

    kali epitixia vivaki mou kai me tin epemvasi kai me ola...

    oso gia to allo stenaxwrethika poy to akousa alla mallon tha eixes tous logous sou gia na xwrriseis.,...

     
  • At 10:33 μ.μ., Blogger Nenyaki : ) said…

    Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ με το ένα νεάκι σου, αλλά το δεύτερο που λες στο τέλος δίνει ελπίδα σε όλους.

    Να μας γράφεις νεάκια μικρούλι μου πιό συχνά!
    φιλάκια πολλά :*

     
  • At 4:28 μ.μ., Blogger αθηνά said…

    βιβακι ουουυυυυυυ ταλεντακι μας.............πολλα φιλακια

     

Δημοσίευση σχολίου

<< Home